Our sky

Thinking means getting to the truth and calm

Our sky

Thinking means getting to the truth and calm

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۰:۱۲ تقرب
  • ۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۱ محبت

پیوندهای روزانه

,....امام من سلام

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۰۱ ب.ظ

دل من بی قرار شده


پس از چند روز بی تابی

حالا تازه فهمیدم


دلم امام زمانش را میخواهد...

دوای درد دل بیمارم اوست


چه حقیقت تلخی...

از این باب که عمری

بی او سپری کرده ام..



سلام آقای من



۹۶/۰۸/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
rahro manzele eshgh

نظرات  (۱)

۱۹ آبان ۹۶ ، ۱۴:۰۲ من انقلابی ام
سللم علیکم دوستدار آقا
کتاب لیلی ومجنون به مکتب خانه افسانه است
                                         حدیث عاشق ومعشوق در سر نمی گنجد
نوای عندلیب وشور قمری داستانها ساخت                
                                     چه لطف است این که اندر طایری دیگر نمکی گنجد
اگر مشتاق یاری مفتقر از خویش خالی شو
                                         خلیل عشق در بتخانه آذر نمی گنجد*

*دیوان کمپانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی