Our sky

Thinking means getting to the truth and calm

Our sky

Thinking means getting to the truth and calm

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۰:۱۲ تقرب
  • ۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۱ محبت

پیوندهای روزانه

محبت

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۳۱ ب.ظ
احساس عجیبی دارم

حقیقتی که باورش سخت است...
نمیتوانم باور کنم کسی هست که به من شدیدا علاقه دارد

مگر میشود؟مگرداریم؟؟

من محبت متقابل پدر مادر ، همسر ، فرزند
حتی استاد و شاگرد را میفهمم
محبتی که گاهی شعله هایش وجود آدمی را میسوزاند....

اما این محبت را درک نمیکنم
یک کسی در این دنیا

شدیدا نسبت به من محبت داشته باشد
با غم هایم ناراحت شود و با شادی های خوشحال

برایم دعا کند
برایم استغفار کند

آنوقت من ....
هیچ....


نمی توانم محب امام زمانم را نسبت به خودم باور کنم : (

محبتی شدید تر از مادر و پدر و فرزند و همسر...


مرا چه شده؟؟؟؟


که چنین دلسنگ شده ام...


#امام_زمان #محبت #عشق #دلنوشته

۹۶/۰۸/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
rahro manzele eshgh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی